Wachtwoord | |
Je wachtwoord vergeten? | |
U heeft zojuist een pincode ontvangen op uw ingevulde email adres, deze kunt u hieronder invullen. Controleer ook eventueel uw spambox als u denkt de email niet te hebben ontvangen. |
|
Pincode | |
Fysiek - Loopscholing : Wenden / Keren | ||
Wenden / Keren - Pivot 1/2 draai | ||
Wenden / Keren - Pivot 1/2 draai met enkel aantikken | ||
Wenden / Keren - Switch | ||
Dubbelspel I - De rol : NETSPELER | ||
Inleiding - Netspeler | ||
Inleiding - Netspeler : De basisopstelling | ||
Inleiding - Netspeler : Is gekoppeld aan ..... | ||
Inleiding - Netspeler : De communicatie ..... | ||
Dubbelspel I - De rol : NETSPELER (Spiegelen) | ||
Spiegelen - Inleiding | ||
Spiegelen - De wave (inleiding) | ||
Spiegelen - De wave (heatmap) | ||
Spiegelen - De wave eindigt als ..... | ||
Spiegelen - Alle richtingen (1) | ||
Dubbelspel I - De rol : NETSPELER (Scannen) | ||
Scannen - Inleiding | ||
Scannen - Waarnemen en omkijken. | ||
Scannen - Makkelijk en Moeilijk | ||
Dubbelspel I - De rol : NETSPELER (Poachen) | ||
Poachen - Inleiding | ||
Poachen - Waarnemen | ||
Poachen - Beslissen | ||
Poachen - Feedback | ||
Dubbelspel - Wat doet de netspeler tijdens een rally? | ||
Dubbelspel - Wanneer moet de netspeler er tussenspringen? | ||